Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op onze praktijk uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.


            om bovenstaande PDF-bestanden te openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig


Nieuws en mededelingen
Online inzage dossier
Online inzage dossier
Geplaatst: 3 juli 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal u dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer
Nieuw nummer huisartsenpost (avond-nacht-weekend)
Nieuw nummer huisartsenpost (avond-nacht-weekend)
Geplaatst: 9 april 2020
Vanaf 6 april 2020 heeft de huisartsenpost een nieuwe telefoonnummer. Het nummer wordt: 088 876 5151 (tegen lokaal tarief).

Lees meer
Tijdelijk opent er een extra locatie op de Jacob van Oppenheimstraat 1.
Tijdelijk opent er een extra locatie op de Jacob van Oppenheimstraat 1.
Geplaatst: 24 maart 2020
Als gevolg van een verdere verspreiding van het coronavirus wordt met ingang van 25 maart 2020 de huisartsenzorg voor alle patiƫnten van de onderstaande praktijken in verzorgingsgebied Strijp/Gestel anders georganiseerd.

Lees meer